Saturday 16 July 2011

Dugaan ! yang datang tampa henti ! iaitu dugaan kesabaran !

assalamualaikum ! reader ! arini aku hendak berkongsi dengan korang ! pasal dugaan2 aku ! tapi aku rasa tak panjang kot cerita nya ! tapi satu2 buat bg aku sakit gila dan berangin ! tapi aku tahu allah sedang uji aku punya sabar ! aku cuba tapi tak tahan ! mula2 aku gaduh dengan member aku sendiri  ! aku di tuduh dan difitnah ! lagi sikit nak meringkuk ke lock up ! tapi alhamdulillah ! aku masih diluar ! yang kedua pulak aku langgar keling dekat depan ekonomi kapar ! sesiapa yang duduk kapar dia tahu lah ! sumpah aku tak perasan keling nya ! mula2 macam ni ! aku parking kat satu tempat ni ! aku mana lah perasan ada roang kat belakg ke apa kan ! aku revers la ! dah revers aku dengar macam aku ada langgar batu ! aku keluar lah kereta ! alamak ! ada orang tua indian ! yang sedang tergolek ! aduhh ! aku pikirr ! Pukimak betol laa ! dah lah aku langgar dia dekat tempat kaum dia ramai pulak tuu ! lepas tu aku teros angkat orang indian tu ! aku tanya dia ! (oke ke tak ?) dia pun jawab (aku oke ( pasto boleh dia tanya aku kau oke tak ! aduhh sebersalah pulak aku ! lepas tu aku nak berambus dari situ ! sebab dah settle ! ada lahh kaum2 dia yang muda2 datang mabok pulak tu ! aduhh ! masalah betol ! hmm ! tapi takpe ! salah aku aku kena ada jugak kat situ ! aku cuba cerita ! yang indian muda mintak ganti ! aku pun pelik laa ! aikk yang tua tak mintak ganti ! kau pulak nak heboh ! pergghh temperature sampai ! aku pun berkata ! weii apa masalah pulak nak ganti ! yang kau nak heboh sangat kenapa ! pasto indian tua tu pun berkata ! tak payah mau gadoh2 kita sama2 duduk sini jugak ! kalau gaduh mau buat apa ! esok jumpa muka lu lagi ! indian tua tu suruh aku berambus ! aku berambus ar ! tapi aku berterima kasih sangat dengan indian tua tu ! dia boleh settle secara baik dengan bangsa lain ! aku respect dia ! sebab dia amal kan 1 malaysia ! alhamdulillah aku takde pape ! and hari sabtu mlm ! ada dua masalah timbul dekat cucu aku dengan member aku ! cucu aku telah dikacau oleh bojan yang mak bapak nya tak ajar abc masa kecik2 ! btw cucu ! bawak bertenang ya ! dorang jeles kau cantik ! apa yang bojan tu cakap ! buat indah tak indah je ! takpe ! dia fitnah ! ibarat kan bunuh orang ! allah akan balas kau jangan risau cu ! tapi tak tahu lambat atau cepat ! biasa lah semua tu cuu ! mainan dunia ! aku lagi banyak masalah cuu ! lepas itu ! in pulak ! lepas masalah ! datang lagi satu masalah ! yang boleh buat aku terjun bangunan ! dan kepada member wa , yang dapat member macam bojan tu ! lu takyah nak takot ! budak2 baru nak kenal dunia luar bro ! memang dia cakap lebih bro ! lu tak yah getar ! dia cakap je carik ! tapi tak ! itu orang cuma cerita lebih je ! kalau dia carik lu pun ! kalau dia pukul lu ! sekurang kurang nya bengkak ! takyah risau lah bro ! tu semua anai2 ! and last sekali ! aku nampak orang mati digilis lori lagi ! aku cukup merana bila tengok orang kena langgar lori ! tapi kenapa ! allah tunjuk kan aku secara yang ganas dan jelas :'( ! TAMAT . assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Evil Anime Smiley