Tuesday 12 July 2011

yang Ini Pulak Cucu Ngok Ngek Aku !

Oii Cuu Syaitan ! aku sayang Kau Cucu Syaitan ! ni Aku nak cerita sikit ! mula2 Aku kenal kawan dia yang bernama Syusyi Shira boo ! macam mana boleh sesat pulak aku kenal dorang ! ada 1 malam tu ! aku tegor member dia ! aku wall to wall lah dengan member dia ! macam2 aku sebot ! HAHA ! tapi dia cakap dia suka berbual dengan aku , aku layan je lahh ! tup tup ! cucu lagi sekor ni sesat ! aku tanya dia ! add lah aku kalau tak sombong ! dia add aku ! lepas tu aku layan lahh dia ! and dia gelar aku ATOK RAJA SEGALA SYAITAN ! Aku punn Ahaa kan je laa ! HAHA , nak buat macam mana ! aku suka orang gelar aku bukan2 ! Cucu aku ramai ! tapi yang paling aku sayang dia dua orang ni laa Syira dengan si Buncit nii! ehh syiraa ! kau tunggu jangan pikir kau terlepas yaa anak jin ! HAHA <3

No comments:

Post a Comment

Evil Anime Smiley