Friday 16 December 2011

HEY READER , KISAH DIA :)

assalammualaikum reader dah lama aku tak update kan kali ni aku nak update pasal si dia , perempuan ni bernama alya nasuha , duduk dekat dekat je dengan aku , seriusly , dia lah orang yang paling bahagia aku pernah jumpa , dan dia lah yang kutip satu persatu hati aku yang tengah kecewa dan hancur dekat salah seorang perempuan ni , dia yang tabah kan aku , dia yang jaga aku sampai aku semboh , and everything dia buat semua untuk aku , dia yang bukak kan mata aku balik , dia yang nasihat aku , dia yang gembira kan aku , seriusly (bila aku tak jumpa dia sehari aku rasa rindu dia sangat-2 tak pernah aku rasa rindu macam ni , AKU SAYANG KAU) .
nampak kan aku dengan dia macam mana ? sungguh gembira , dan kawan dia pernah cakap kat dia , yang aku ni sekepala dengan dia , perangai pun sebijik dengan dia , aku tak pernah segembira macamni bila jumpa seseorang , dia yang menyuluh kan aku , dan menarik aku keluar dari kegelapan , aku tak pernah rasa orang luar punya sayang macam dia , dia sayang betul-2 terasa , dia alway la buat aku happy , kalau aku marah , mula lah dia buat muka , buat lawak , bagi aku tergelak , main game ular lah , game T-rex lah , dan permainan terbaru (DAM HAJJAH) -.- ? ada ke ? btw , aku sangat happy dengan dia , memang aku takkan lepas kan dia ke genggaman sesiapa :)
sweet tak ? hee , bagi aku dia ni sudah cukup untuk aku , cukup baik untuk aku , aku harap korang semua boleh doa kan aku dengan dia lama , i'm very-2 love her , aku dah tak sanggup kehilangan benda yang berharga lagi , cukup tak sanggup , dan aku harap dia yang terakhir , aku sungguh harap sangat-2 , semoga ini la jodoh aku , KBYE . ASSALAMMUALAIKUM

2 comments:

  1. bagus jep, aku doakan kau bahagia , jangan jadi macam aku kecewa . HAHA :)

    ReplyDelete
  2. semoga kowk bahagia... jaga arr dye lelok!!! HUHUHUHUXX :)

    ReplyDelete

Evil Anime Smiley