Monday 25 July 2011

Tak Tenteram !

Dah lama dah masa berlalu ! tapi perkara ini aku sentiasa berfikir ! tentang hutang aku yang tak dibayar lagi ! aku memang menyesal gila ! tak melangsai kan hutang aku dekat seseorang yang telah meninggal kan dunia ! sampai sekarang aku terfikir ! ini pembalasan kepada orang yang membuat jahat didunia ! itu baru allah uji sikit ! aku dah tak boleh selesai kan ! aku harap aku dapat melangsai kan hutang nya dengan bersih ! supaya aku boleh mati dengan aman ! aku harap sangat ! aku dapat melangsai kan ! and banyak lagi aku nak cerita ! tentang kehidupan yang malang ! susah nak dikata kan ! cara hidup aku ni ! tapi aku cuma nak perangai aku berubah ! ituuu jee ! dapat ubah pun sikit2 ! susah betol nak ubah sekali semua ! kenapa yaa ! kenapa !!!! oke lah sampai disini je ! assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment

Evil Anime Smiley