Tuesday 2 August 2011

Story ! just read :)

Assalamualaikum ! ini dia cucu aku yang macam syaitan ! first aku nak mintak maaf sebab gaduh dengan kau cuu ! aku marah bukan sebab apa cuu ! aku risau ! dari segi aku risau dari segi marah ! itu cara aku risau ! aku jaga korang semua ! memang korang duduk jauh ! tapi kepercayaan ada kan ! itu penting ! alhamdulillah ! kau punya seksaan dunia dah berlepas ! akhir nyaaa ! aku harap kau happy cuu ! jangan sedih2 ! and semoga hilang kesan2 parut yang orang tua gila yang kurang moral tu buat kat ko ! selamat berpuasa cuu ! <3
kepada budak nii ! ehh adik abg mintak maaf yaa ! abg mintakk maaf sangat2 because tak dapat kawal kesabaran abg ! abg tahu abg salah ! tapi diikk ! kau jaga diri elok2 dikk ! btw kau lah adik angkat aku yang paling baik dikk ! tak pernah lupa kan aku ! aku harap kau punya hall boleh selesai dengan cepat ! jangan lari2 rumah dik ! aku taknak benda yang merosak kan ko berlaku kat ko ! aku harap kau paham apa yang aku cakap nii :)
for this cucu ! first time aku tulis blog untuk kau :) ! ehh aku harap kau dapat dengar nasihat2 aku dekat kau ! kalau kau nak berubah ! kau terus berubah ! jangan nak pandang kiri kanan ! jangna nak hirau kan orang yang nak menghasut kau ! jika kau ikut apa yang aku cakap ! insyaallah ! kau akan dapat apa yang kau nak ! kalau betol2 kau nak berubah lah ! kalau kau tak berubah ! tak tahu lah aku nak cakap apa ! mungkin dari belakang sampai terajang je kot aku rasa ! HAHA ! semoga berjaya cuu !
hoi gemokkk ! aku tak tahu apa masalah kau nii ! kau tak cerita kat aku pun kan ! aku tahu henset kau kena rampas ! but cerita laa ! mungkin aku boleh bagi advice kee :) ! aku faham situasi kau mok ! jangan sedih2 yaa ! sekejap je tuu ! tak lama ! mumy kau rampas henset mesti ada masalah tu mok ! tak pun yang aritu aku call kau ! mumy kau marah kau tak buat kerja ! itu yang mumy kau rampas ! and kalau aku ada salah ! aku mintak maaf lahh ! aku tahu ! mesti terlibat nya aku jugak ! btw kau tempoh lah dengan sabar ! rilex jee ! benda boleh bawak settle baik ! :)








mintak maaf kamu berempat ! aku tercurik gambar ! yang cucu shira dengan adik yuyun ! aku malas nak tukar2 gambar kau ! yang penting kau baca ! itu je ! HAHA ! assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Evil Anime Smiley