Monday 29 August 2011

Raya Yang Tidak bermakna sangat !

hai dan assalammualaikum kepada reader semua yaa ! sebab kenapa tittle macam tu ! jap ehh , aku storry kan :P
                                                oke ! macam ni cerita nyaa ! 3 hari sebelum raya ! aku gaduh dengan family aku ! aku tak tahu apa aku buad salah ! aku rasa tu bukan salah aku kot ! first aku nak mintak maaf kat ibu aku ! sebab kenapa ! dia dah banyak korban kan hidup untuk aku , dan anak-2 dia ! cerita nya macam ni ! yang aku sakit hati ! My brother said , aku ni abang tak berguna , banyak menyusah kan keluarga , takpe lah kan kalau orang dah nak  cakap macam tu ! mungkin betul aku ni banyak menyusah kan dorang ! yaa ! memang aku tak bekerja ! sebab aku dah nak sambung belajar ! mana lah sempat nak kerja ! kalau kerja pun ! apa dapat ! duit pun tak dapat aku rasa ! yang paling terasa ! bila di panggil orang tak berguna ! oke lah kalau aku tak berguna ! apa yang kau mintak tolong ! semua aku tolong ! tak pernah terkeluar bahasa (tidak) dan sentiasa iklas aku tolong ! sakit hatii ouhh bila orang pandang aku macam tuu ! takpe ! insyaallah aku akan tunjuk yang aku ni berguna dekat korang ! tunggu je lah masa nyaa ! aku harap-2 reader-2 doa-2 kan lah aku yaa ! berjaya dalam kerjaya dan amalan ! okeh STOP ! cerita ni dah habis ! sekarang ni cerita pasal cucu aku pulakk ! bernama syira ! cuu aku mintak maaf ! kalau aku tak contact kau apa ! and aku simpati sebab mumy kau ! kalau aku pun sedihh kepergian nya ! yang perlu sekrang ni ! kau kena tabah ! jalan hidup masih panjang lagi ! ada lah tu hikmah di sebalik nyaa ! memang susah nak keluar kan perkataan (REDHA) , sebab kenapa susah ! sebab mak kann ! aku tak boleh nak cakap banyak cuu ! sebab aku tak tahu apa nak story ! aku sentiasa ada di bahu kanan kau cuu ! :( , oke STOP , haa yang ini pulakk kepada ! bini aku yang terrbaikk dan terrsayang bernama ! shifaa ! heyy binii ! aku rindu kau sangat ouhh ! bila lah bie nak dapat jumpa kau ni syg ! bie nak jumpa syg sangat ! kalau boleh kahwin terus :P ! bie harap jodoh bie dengan sayang ! ketat seperti tali yang tak pernah putus ! and bie harap sangat ini lah jodoh last dan awal bie ! oke lah syg ! ilysm ! muahh ! oke dah habis story ! dan aku nak memohon maaf kepada reader ! selamat hari raya maaf zahir dan batin ! aku harap korang dapat maaf kan salah silap aku ! bye assalammualaikum !

No comments:

Post a Comment

Evil Anime Smiley