Saturday 24 September 2011

BELAJAR :)

assalammualaikum , yes akhir nya aku dapat belajar jugakk ! nama tempat belajar aku ilsas , dekat bangi lebih mudah lagii uniten , alhamdulillah aku harap time aku belajar nii takde apa-2 benda yang boleh rosak kan minda aku , dan aku harap sangat aku dapat belajar dengan tenang , hee  , dah tak lupa jugak , aku dapat jumpa kawan-2 baru , kebanyakkan nya , otai-2 paling last sekali umur nya 26tahun , paling otaii , aku harap dapat berkawan dengan dorang sampai akhir nafas aku , dan tak lupa sekali kepada allah yang maha esa telah memberi peluang aku belajar , dan aku mohon sangat apa yang aku mahu aku nak benda tu akan tercapai , okeng bye , assalammualaikum :)

2 comments:

  1. waalaikumussalam..
    ak hepy sgt sbb ko dpt smbg blajr..ak doakn moga ko b'jye d'dunia n d'akhirt
    moga ko blajr dgn sggh2 k...

    ReplyDelete

Evil Anime Smiley